maandag 20 september 2010

Tapbiljart Duque te koop + Keu Buffalo

Tapbiljart Duque te koop + Keu Buffalo Ik verkoop mijn tapbiljart omdat hij in de weg staat. De biljart op de foto is een voorbeeldfoto maar heb wel hetzelfde type.Deze is een Duque. Er ligt nog maar een nieuw laken op en de toppen zijn ook in goede staat. Heeft een marmeren blad van 4cm dikte. Heeft wel GEEN verwarming.Ik heb een set ballen van de biljart zelf (mindere kwaliteit) en ook competitieballen.Je krijgt er ook een 5-tal keu's bij met een doosje vol krijtjes, andere pomerance en een sleuteltje voor de biljart open te doen voor het geld (werkt ook zonder muntstukken).Ik heb ook mijn biljartkeu te koop die je er eventueel apart kan bijkopen van het merk Buffalo (de groene op de 2de foto).Indien interesse kan je mij contacteren via mail of gsm.
meer info


3 opmerkingen:

  1. Ik bied U 300eur??? tf.nr 0472702795.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar kan deze biljart worden bezichtigd?

    Contacteer me gerust op: 0475/ 43.03.38

    Grt,

    Alain

    BeantwoordenVerwijderen